Calendar Flowers 2016 wspiera akcje charytatywne

Jedna z firm specjalizująca się w środkach pielęgnacji roślin wydała niezwykły kalendarz, który przedstawia 13 artystycznych impresji fotograficznych, łączących ludzką naturę z pięknem kwiatów ozdobnych. 

Piękny ogród to nie wszystko. Ważne, aby przebywali w nim dobrzy ludzie - to motto przyświecało pomysłodawcom Calendar Flowers 2016.

Orchidea, Ismena, Amarylis, czy Narcyz to tylko kilka kwiatów, które można podziwiać w artystycznych inscenizacjach. Na kartach kalendarza zobrazowano pomysły zbierane przez cały mijający rok. To pierwsza tego typu inicjatywa realizowana w branży ogrodniczej. Należy podkreślić, że egzemplarze z limitowanej edycji wydawnictwa trafiły m.in. do wąskiej grupy partnerów biznesowych uhonorowanej przez wydawcę oraz do osobistości ze świata kultury, sztuki i sportu.

- Wiem, że dla firmy związanej z ogrodnictwem ten kalendarz to wyjątkowy sposób na zwrócenie uwagi, ale również demonstracja szerokich możliwości, gdyż kreacja i produkcja to w całości dzieło naszych pracowników - mówi Prezes Zarządu p. Jarosław Prymas.

Marka AGRECOL realizuje wyobrażenia o pięknych ogrodach, ale również spełnia marzenia osób potrzebujących. Część egzemplarzy zostanie przekazana na aukcje charytatywne, z których całkowity dochód zostanie przeznaczony na cele charytatywne, m.in. na rzecz Fundacji Mam Marzenie i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Osoba prywatna, która chciałaby otrzymać Calendar Flowers 2016, powinna wziąć udział w aukcji charytatywnej na portalu Charytatywni Allegro: http://bitly.com/LicytacjaCalendarFlowers

Ostatnie kalendarze zostaną wręczone w lutym 2016 r. podczas Targów GARDENIA w Poznaniu. Inicjatorzy akcji postanowili dodatkowo zachęcić do zaangażowania się w działalność dobroczynną, dlatego na początku 2016 roku przewidzieli losowanie ekskluzywnej nagrody dla jednego z właścicieli kalendarza. Każdy egzemplarz ma przypisany unikatowy numer, który ułatwi wyłonienie zwycięzcy.

Więcej informacji na temat akcji znajdziecie Państwo na fanpage'u” pomysłodawcy.

Więcej o: