Pralki z funkcją diagnozowania usterek smartfonem

Dzięki funkcji Smart Diagnosis, zainstalowanej w pralkach z najnowszej linii LG, przy użyciu telefonu komórkowego można zidentyfikować 78 najczęstszych problemów technicznych z infolinią firmy.
Każde gospodarstwo domowe, od czasu do czasu, musi stawić czoła ciężkiej próbie. Zdarza się, że urządzenia, z których korzystamy na co dzień odmawiają nam posłuszeństwa. Musimy sięgnąć wtedy po pomoc specjalisty, co często nie jest ani tanie, ani łatwe. Żmudne tłumaczenie, jak doszło do awarii, umówienie wizyty, oględziny sprzętu i raptem okazuje się, że naprawa zajmie tydzień i jest bardzo droga. Dzięki rewolucyjnej funkcji Smart Diagnosis, w którą firma LG wyposażyła najnowsze pralki, możemy o tym zapomnieć.

System Inteligentnej Diagnostyki (Smart Diagnosis) pozwala w ciągu 20 sekund, przy użyciu telefonu komórkowego, zidentyfikować aż 78 najczęstszych problemów technicznych, występujących w produktach AGD. Wystarczy jedno połączenie telefoniczne z infolinią firmy, by doradca LG, dzięki zakodowanej informacji przesłanej z urządzenia, poinformował nas o rodzaju usterki, udzielił porady dotyczącej jej rozwiązania lub skierował przypadek do wyspecjalizowanego działu serwisowego. Zawinięty sznur odpływowy, zbyt mała ilość wody w praniu, zbyt duża ilość detergentu - to tylko niektóre problemy, z którymi spotykamy się podczas użytkowania pralki, które z reguły brane są za poważne, mechaniczne usterki.

Na szczęście nie musimy już martwić się, że zamówiony "fachowiec" przyjedzie bez odpowiednich narzędzi, zmarnuje nasz czas i pieniądze, na szukaniu problemu, który faktycznie okaże się drobnostką. Eksperci infolinii firmy LG, którzy dzięki funkcji Smart Diagnosis otrzymują precyzyjną informację o rodzaju usterki, mogą od razu zaproponować odpowiednie rozwiązanie. Jako użytkownicy, szybko dowiadujemy się, jakie naprawy są niezbędne, dzięki czemu możemy być pewni, że pomoc, którą otrzymujemy, jest adekwatna i nie ponosimy nadmiernych kosztów.

Warto pamiętać, że często problem ze sprzętem nie jest spowodowany usterką techniczną, lecz powstaje w skutek nieumiejętnej obsługi urządzenia. Zgłaszane reklamacje i awarie, tak na prawdę nie wymagają interwencji serwisanta, gdyż wina leży po stronie użytkownika. To właśnie ze względu na takie sytuacje producent wyposażył swoje pralki w innowacyjną funkcję Smart Diagnosis.

Użytkownik może zdiagnozować telefonicznie pralkę, nawet gdy urządzenia nie podlega już gwarancji.

Zapisz się na NEWSLETTER. Co tydzień najnowsze wiadomości o budowie, remoncie i wykańczaniu wnętrz w Twojej poczcie e-mail: Zobacz przykład



Więcej o: