VOX: Wolność zaczyna się w domu

Marka VOX przygotowała nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Wolność zaczyna się w domu". W inspirujących spotach występują wybitne postacie kultury i sportu.

Kampanię marki VOX otwierają dwa spoty wizerunkowe opowiadające o ludziach, którzy mogli rozpocząć swoje kariery w dzieciństwie dzięki temu, że przestrzeń ich domów ułatwiała rozwijanie pasji. Udział w filmach wzięli: Szymon Urbanowicz - genialny, 6-letni perkusista, Eryk Kulm - ceniony perkusista jazzowy, nagrodzony przez Ministra Kultury odznaczeniem "Zasłużony dla Kultury" oraz Emilia Biała - wicemistrzyni świata i ośmiokrotna rekordzistka Polski we freedivingu. Ich historie odzwierciedlają główną ideę kampanii.

Obietnica, którą VOX składa swoim klientom to możliwość tworzenia takiego wnętrza, w którym użytkownicy będą czuli się swobodnie i będą mogli zawsze być sobą. Deklaracja ta wynika z głębokiego przekonania marki, że to kim jesteśmy wynika z tego co mogliśmy robić w dzieciństwie i co możemy robić w życiu dorosłym. Nasza pewność siebie, kreatywność i odwaga rodzą się z poczucia, że świat nie ma granic, z poczucia wolności. Piękne i funkcjonalne wnętrze to początek szczęśliwego domu, a właśnie w takim domu, pełnym wolności, dziecięce zabawy mogą dojrzewać, zmieniając się w dorosłe pasje.

Dzięki współpracy wszystkich instytucji, szkół i firm połączonych ideą Human Touch, marka VOX może czerpać wiedzę o potrzebach współczesnego człowieka z obszaru różnych dyscyplin humanistycznych i na bazie tej wiedzy tworzyć innowacyjne produkty.

Więcej o: