Bizajn to cykliczne wydarzenie adresowane do projektantów, młodych marek i przedsiębiorców sprzedających lub planujących sprzedawać swoje produkty w internecie. Celem wydarzenia jest inspiracja oraz edukacja młodych marek w zakresie wsparcia sprzedaży, marketingu oraz rynku interaktywnego.
W jaki sposób budować markę w internecie? Jak promować i sprzedawać polski design za granicą? W jaki sposób platformy typu marketplace mogą się przełożyć na sukces projektantów online? Na te i inne pytania odpowiedzą zaproszeni goście m.in. Tomek i Gosia Rygalik , Michał Bachowski z magazynu F5 , Anna Grużewska z miesięcznika "Dom & Wnętrze" oraz doświadczeni projektanci i przedstawiciele marek: Oskar Perek, Michał Woch (Vzór), Maciej Kukurba (Pan Popi) i Ania Migacz (Mnishkha) .
- wyjaśnia Duc Vu Hoang, założyciel MyBaze.com, międzynarodowej platformy e-commerce, na której można kupić oryginalne produkty bezpośrednio od polskich i zagranicznych projektantów.
Bizajn odbędzie się 26 lutego przy ul. Mysiej 3 w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona. Rezerwacji miejsc można dokonać pod adresem bizajn@mybaze.com. Więcej informacji na facebooku .