Sztuka opakowania

PACKAGING POLSKA, miesięcznik dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego organizuje drugą edycję Konkursu ART OF PACKAGING - w ramach poszukiwań pereł wśród opakowań 2007 roku.
 

 

Poszukiwań pereł wśród opakowań nadszedł ciąg dalszy. W minionym roku wyłowiono dwie - wśród debiutantów zajmujących się projektowaniem opakowań i tworzeniem ich prototypów, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego; oraz wśród profesjonalistów, których produkty na co dzień, na sklepowych półkach utożsamiają się z naszą rzeczywistością. ''I pragniemy kontynuować dzieło, które rozpoczęliśmy, mając jednocześnie nadzieję, że na stałe zagości w naszym opakowaniowym świecie'' - informuje Monika Mikołajczak, Redaktor Prowadzący miesięcznika Packaging Polska, organizatora Konkursu.

 

ART OF PACKAGING - DEBIUTY i ART OF PACKAGING - PROFESSIONAL

 

To dwa Konkursu w ramach edycji ART OF PACKAGING 2007. Idea i cel są te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania. ''Konkursowi skierowanemu dla sektora, który w poprzedniej edycji zdefiniowaliśmy jako część komercyjną postanowiliśmy nadać nazwę - Professional. Mamy nadzieję, że w pełni oddaje ona jego charakter'' - dodaje M. Mikołajczak.

 

Konkurs ART OF PACKAGING - PROFESSIONAL jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością będącą jego nieodłącznym  elementem.

 

ART OF PACKAGING - DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba, która w dniu zgłoszenia do konkursu nie ukończyła 30. roku życia i zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.

 

Do 31 stycznia 2007 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygnięcie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu, 25 lutego. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.

 

Więcej informacji:

http://www.artofpackaging.pl

Więcej o: