Rusza Dom Marzeń - mocne otwarcie lata w TVN!

Upał, moc sportowych emocji i dużo dobrej rozrywki - słowem pierwsza sobota lata, a w TV dwie obowiązkowe pozycje programowe - występ drużyny biało-czerwonych na Euro 2016 oraz polska premiera "Domu Marzeń" - reality show powstającego w modelu silnego partnerstwa pomiędzy czołowymi mediami oraz sponsorami.

W najbliższą sobotę, punktualnie o godz. 20.00 w telewizji TVN rusza "Dom Marzeń", kolejne po "Bitwie o Dom" przedsięwzięcie Blue Angels Sp. z o.o. przygotowywane 1,5 roku i realizowane na niespotykaną dotąd na polskim rynku telewizyjnym skalę. Podczas castingów przez symboliczne drzwi "Domu Marzeń" przeszły tłumy chętnych. Zakwalifikowało się tylko 10 par.

Blue Angels Sp. z o.o. konsekwentnie skupia się na budowaniu silnego partnerstwa w zakresie realizacji nowych formatów telewizyjnych pomiędzy stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom wyjątkowej rozrywki, a reklamodawcom unikalny kontekst do przekazania informacji o produktach m. in. poprzez lokowanie czy sponsoring, które stanowią dobry punkt wyjścia do rozwijania narracji w innych ważnych obszarach komunikacji.

"Dom Marzeń" to gratka dla miłośników trudnych zadań z dziedziny DIY - zrób to sam. Rzadko jednak nawet największy ludzki trud może się przełożyć na szansę wybudowania, zaaranżowania i wygrania luksusowego domu o powierzchni ok. 315 mkw - a przed taką właśnie szansą stają bohaterowie programu. Mają na to trzy miesiące. O tym, kto zostanie w programie zdecydują sami uczestnicy. Na zwycięski duet natomiast zagłosują widzowie w finale na żywo już 31 sierpnia 2016 roku.

Oprócz świetnej rozrywki "Dom Marzeń" to również platforma komunikacji brandowej. To tutaj, w najlepszym możliwym kontekście zaprezentują się produkty i marki czołowych firm; producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych, elektroniki i aranżacji wnętrz. Na fanów programu czekają emisje w TVN, TVN Style i Player.pl, sekcja poradnikowa na oficjalnej stronie programu dommarzen.tvn.pl, konkurs antenowy dla widzów czy ogólnopolska loteria z nagrodami w 46. marketach DIY OBI w Polsce. Całość przy wsparciu redakcyjnym oraz reklamowym Patronów Medialnych: Grupy Agora ("Cztery Kąty", "Ładny DOM", "DOM i Wnętrze", "Magnolia", Ładnydom.pl), oraz Grupy Wirtualna Polska (serwis teleshow.wp.pl), a także DD TVN wakacje.

Blue Angels i TVN wspólnie prowadzą działania komunikacyjne na wszystkich platformach projektu "Dom Marzeń" w zakresie: telewizji, online. Za pozyskanie i obsługę większości Sponsorów i Patronów Medialnych odpowiada Blue Angels Sp. z o.o.. Producentem wykonawczym programu jest Starry Televizor.


Więcej o: