Kolekcja Lady Peony: Małgorzata Rozenek-Majdan dla La Millou

W nowym, wiosenno-letnim sezonie, na miłośników produktów marki La Millou czekają morskie przygody, wesołe zwierzęta i miłe tkaniny. Dużą niespodzianką jest też kolekcja LADY PEONY, stworzona we współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan, nową ambasadorką marki. Sprawdźcie, co znajdziecie w nowej kolekcji La Millou.

Bogactwo wzorów i kolorów

W tegorocznej kolekcji na sezon wiosna/lato firma La Millou postawiła na połączenie motywów zwierzęcych i roślinnych, podkreślonych przez ekspresyjną kolorystykę. W kolekcji pojawia się aż 15 różnych wzorów. Znaleźć można w niej, między innymi, strusie w cętki, eleganckie ośmiornice, pastelowe płaszczki oraz leniwce ćwiczące jogę. W kolekcjach Banana Split i Watch me zauważyć można natomiast bardziej abstrakcyjne wzory, które mają za zadanie rozwijać spostrzegawczość dzieci.

Dostarczamy radość dzieciom i umilamy wyjątkowe momenty rodzicielstwa. Tworzymy z pasją i miłością, dlatego bohaterowie naszych wzorów skaczą, turlają się i zasypiają razem z pociechami. Kreujemy wyjątkowe i autorskie wzory, starając się przenosić marzenia na tkaniny. Wyróżnia nas to, że nasze produkty pachną beztroską i radością, a po latach przywodzą na myśl najpiękniejsze chwile dzieciństwa

– mówi Izabela Lewandowska, współwłaścicielka firmy La Millou.

Ambasadorka Małgorzata Rozenek-MajdanAmbasadorka Małgorzata Rozenek-Majdan La Millou

Lady Peony - kolekcja Małgorzaty Rozenek-Majdan

Sztandarowym wzorem w nowej kolekcji La Millou jest kolekcja Lady Peony, która powstała we współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Jej motywem przewodnim są ulubione kwiaty Małgorzaty, czyli pastelowe peonie, a także liście i urocza papuga kakadu. Wzory te przełamane są delikatną bielą. Jak zaznacza La Millou, kolekcja Lady Peony ma być powiewem delikatności i świeżości, kojarzącym się z nadchodzącą wiosną.

Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z La Millou, której produkty od lat goszczą w moim domu. To marka, która oddaje bliskie mi wartości, tj.: piękno, czułość, troskę i radosne dzieciństwo. Kolekcja Lady Peony odzwierciedla mój styl, a dopracowane detale sprawiają, że jednocześnie jest subtelna i promienna. Nadchodzący sezon wiosenno-letni widzę w barwach pudrowego różu, pachnącego peoniami.

– komentuje Małgorzata Rozenek-Majdan

Marta Pieniążek, współwłaścicielka La Millou, przyznała, że pomysł na wzór będący motywem przewodnim kolekcji Lady Peony powstał już w 2015 roku, jednak idea urzeczywistniła się dopiero dzięki nowej ambasadorce.

Lady Peony narodziła się podczas jednej z naszych akcji charytatywnych, gdzie poznałyśmy Małgorzatę Rozenek–Majdan. Urzekła nas wtedy swoją delikatnością i pozytywną energią. Wniosła do projektu swój wdzięk, styl i zamiłowanie do pastelowych barw.

– tłumaczyła Marta Pieniążek.

W kolekcji wiosna/lato 2019 znajdziecie pięknych produktów, w tym kocyki, poduszki, pościele i akcesoria do wózka. Niektóre wzory zdobić będą także organizery, pojemne torby, wielofunkcyjne plecaki i bambusowe otulacze, czyli produkty, których nie może zabraknąć w żadnej wyprawce, i bez których nie można obejść się w czasie rodzinnych wakacji. Na uwagę zasługują także ręczniki z haftami wybranych motywów oraz stylowe szlafroki, bardzo przydatne nad basenem lub na plaży.

Nowa kolekcja marki La Millou dostępna jest w jej sklepie internetowym oraz showroomie, znajdującym się w Royal Wilanów przy ulicy Klimczaka 1 w Warszawie. Ponadto, produkty tej firmy znaleźć można w licznych sklepach partnerskich.

Wzór podstawowy i minkiWzór podstawowy i minki Fot. La Millou

Więcej o: