Krzysztof Zalewski dla IKEA - promocja letniej kolekcji SOMMAR

Co wspólnego może mieć utalentowany młody muzyk z marką IKEA? Przede wszystkim poszukiwanie niekonwencjonalnych metod prezentacji i odwagę w przeciwstawianiu się szablonowemu myśleniu. Stąd pomysł, aby nową kolekcję IKEA SOMMAR promował jeden z utworów Krzysztofa Zalewskiego.

Krzysztof Zalewski

Przed wielu laty Krzysztof Zalewski zaistniał w mediach jako uczestnik jednego z programów typu talent show i dał się poznać jako osoba utalentowana i o dużym potencjale na zrobienie kariery muzycznej. Dzisiaj uznawany jest za jednego z najlepszych polskich wokalistów, a jego występy na żywo pokazują również ogromne zdolności multiinstrumentalne.

Współpraca muzyka z marką IKEA

IKEA od kilku lat współpracuje ze światem muzycznym zapraszając do kolaboracji artystów nietuzinkowych. Tak jest również tym razem. W komunikacji tegorocznej kolekcji IKEA SOMMAR wykorzystano teledysk Krzysztofa do piosenki "Podróżnik". Przedmioty codziennego użytku marki IKEA zostały w nim wykorzystane do opowiedzenia historii o magicznej podróży do wnętrza, którą należy traktować również metaforycznie - jako zagłębianie się w samego siebie.

Niestandardowy rodzaj promocji ma za zadanie pokazać, że IKEA to coś więcej niż meble i akcesoria wyposażenia wnętrz - wypełniając wnętrza naszych domów mają również dopełniać nasze emocje. Utwór "Podróżnik" opowiada o tym, że czasem łatwo zatracić się w marzeniach podczas gdy powinniśmy żyć tu i teraz i zadbać, by to życie miało najlepszą możliwą jakość. Nie czekać, aż lepsze jutro przyjdzie samo, a wziąć sprawy we własne ręce i zacząć działać.

Od kwietnia, wraz z pojawieniem się nowego teledysku Krzysztofa Zalewskiego, ruszyła promocja artykułów IKEA z letniego asortymentu. W krótkich filmikach nawiązujących do teledysku "Podróżnik" możemy zobaczyć produkty na balkon, taras i do ogrodu.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.