Więcej o:

akcesoria dla dzieci

  • Drewniane zabawki i akcesoria dla dzieci. Te są piękne i ponadczasowe

    Drewniane zabawki dla dzieci pamiętają jeszcze nasze mamy, babcie, pradziadkowie. Mają one całą masę zalet, a mimo to dopiero niedawno zyskały największą popularność. Wpłynął na to przede wszystkim umacniający się trend promujący ekologię. Drewniane zabawki i akcesoria są bezpieczne dla zdrowia,

  • Niezbędnik małej księżniczki

    Sukienki Małe księżniczki już od najmłodszych lat dobrze wiedzą, co chcą założyć. Czasami kończy się to długą kłótnią o poranku. Na nic tłumaczenia, że jest zbyt zimno na sukienkę i należałoby włożyć spodnie... Każda księżniczka nosi przecież tylko sukienki! Chcesz zobaczyć więcej sukienek?

  • Moda z internetu: "kokony" dla domatorek od Boska's Teddies

    W jakim domowym okryciu najczęściej można Was spotkać w chłodny, zimowy poranek? My, oprócz ciepłych bluz i dresowych spodni, opatulamy się kocami. Nie jest to może najwygodniejsze okrycie, zwłaszcza jeśli chce się zaparzyć w kuchni kawę lub wykonać inną czynność wymagającą wyciągnięcia ręki, ale

  • Bloomingville - garść skandynawskich dodatków

    coraz większą popularność. Wiele przedmiotów ma nordycki charakter lub nawiązuje do stylu vintage. Niebanalne kształty i wzory pozwalają perfekcyjnie udekorować wnętrza. Akcesoria Bloomingville cechuje przede wszystkim funkcjonalność. Marka przygotowała także akcesoria dla dzieci, naczynia z rysunkami misiów

  • Małgorzata Rozenek zaprojektowała kolekcję dla polskiej marki La Millou

    Małgorzata Rozenek nawiązała współpracę z polską marką La Millou specjalizującą się w produkcji akcesoriów dla dzieci. Obecna na rynku od ośmiu lat, wyróżnia się przede wszystkim ciekawym designem oraz najwyższą jakością tkanin. La Millou często współpracuje ze znanymi osobami, a efektem wspólnych

  • Agnieszka Kaczorowska mówi wprost o pieniądzach. "Lubię zarabiać"

    Więcej wiadomości przeczytasz na Gazeta.pl. Agnieszka Kaczorowska jest nie tylko aktorką i tancerką, ale też swoją własną marką. Jej konto na Instagramie obserwuje 415 tys. osób, a w postach można zauważyć liczne współprace z markami modowymi, urodowymi czy produkującymi akcesoria dla dzieci