Historia Anwisu zaczęła się w czerwcu 1979 roku. Na obrzeżach Włocławka rozpoczął działalność nowy przedsiębiorca, który postanowił produkować żaluzje. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w tamtych latach nikt w Polsce o takim produkcie nie słyszał Ale w końcówce lat 70. Polacy zapragnęli nowości płynących z Zachodu. Docenili przy tym walory żaluzji przeciwsłonecznych. Dynamicznie rosnąca sprzedaż oraz własne rozwiązania techniczne pozwoliły na rozwój firmy, zdecydowanie przyspieszając po przemianach gospodarczych w Polsce.
Konsekwentnie budowana jakość i zdobyte zaufanie rynku zaprocentowały pozycją lidera w Polsce i czołowego producenta w Europie. Przesłony okienne z logo Anwis trafiają do klientów w 42 państwach.
Firma współtworzyła przemysł przesłon okiennych w Polsce. Innowacyjne rozwiązania opracowywane przez spółkę stały się obowiązującym standardem w branży. Firma posiada nowoczesny Show Room, gdzie klienci i dystrybutorzy marki mogą poznać szeroką ofertę osłon wewnętrznych i zewnętrznych, a także zobaczyć jak w praktyce działają konkretne rozwiązania.
- 35 lat to był czas naznaczony moim wpływem na firmę i szerzej na całą branżę. Chciałbym, aby spółka w przyszłości podążała w wyznaczonym przeze mnie kierunku, niezależnie od struktury własnościowej - podkreśla Antoni Wiśniewski, prezes zarządu Anwis Polska Sp. z o.o.