Zmiany w sieci sklepów Agata Meble

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. Po rebrandingu 18 salonów w Polsce będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata. W ofercie salonów pojawi się także więcej produktów dekoracyjnych.

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo - wkrótce będą to salony Agata , a skróconej nazwie towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. W najbliższym czasie każdy salon z tej sieci zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.

Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją wielu zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Są to obecnie nie tylko sklepy, ale też miejsca poszukiwania inspiracji, prezentacji trendów w ARANŻACJI WNĘTRZ i eksponowania najnowszych kolekcji mebli w zestawieniu ze stylowymi dodatkami. To salony, w których klienci mogą zamówić wybrany produkt i w wielu elementach indywidualnie dopasować go do swojej wizji mieszkania lub DOMU .

Meble pozostają najważniejszym elementem w ofercie salonów Agata, ale coraz większy udział mają w niej akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne. Skrócenie nazwy to także potwierdzenie tego stanu rzeczy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy będą posiadały wspólną markę Agata.

- W ciągu ostatnich kilku lat w naszych salonach zaszło wiele zmian, które miały na celu poprawę organizacji pracy w poszczególnych działach, odpowiedni dobór produktów oferowanych klientom oraz ich właściwą ekspozycję i rzetelną informację. Chcemy by ta nowa jakość, która już jest dostrzegana przez klientów, była sygnowana nowoczesnym znakiem graficznym - mówi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.

Nowe logo w kampanii

Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces rozłożony w czasie, ale na wielu płaszczyznach już jest wdrażany.

- Przez najbliższe miesiące będziemy koncentrowali się głównie na przeprowadzeniu zmian w przestrzeni samych salonów, a następnie zrealizujemy także kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do klientów - dodaje Marek Gonsior.

Nowoczesne logo sklepu

Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest Agencja Reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.

- Prosty, przejrzysty koncept logo oparty jest na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę - mówi Paweł Frej, dyrektor działu Brand Design z Agencji Reklamowej Opus B.

Więcej o:
Copyright © Agora SA