Reklamy ułatwiające życie w mieście

Kampania reklamowa inna niż wszystkie

Zazwyczaj wielkie billboardy szpecą miasta. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Francuska agencja Ogilvy & Mather stworzyła dla marki IBM bardzo oryginalną kampanię reklamową, której głównym założeniem jest ułatwianie życia mieszkańcom wielkich miast.

Na ulicach Londynu i Paryża pojawiły się trzy rodzaje billboardów. Żółto-czerwone reklamy mają wygiętą dolną część, przez co można na nich wygodnie... usiąść! Niebiesko-białe plakaty są jednocześnie daszkami, pod którymi można schronić się przed deszczem. Najciekawsze bez wątpienia są zielone billboardy umieszczane przy schodach. Tworzą one wygodny podjazd dla wózków lub rowerów.

Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. IBM chce ją rozszerzyć na inne europejskie miasta. Co o niej sądzicie? Podoba wam się ten pomysł?

ZOBACZCIE ZDJĘCIA>>

I filmik:

IBM & Ogilvy France Create Ads With A New Purpose in its latest "People For Smarter Cities" from Ogilvy Paris on Vimeo .

Więcej o:
Copyright © Agora SA