Butik Ani Kruk inspirowany rodzinną tradycją

Butik z biżuterią zaprojektowany przez studio mode:lina

Ania Kruk to młoda marka biżuterii modowej stworzona przez rodzeństwo: Anię Kruk i Wojciecha Kruka Juniora - dzieci Wojciecha Kruka, autora sukcesu firmy W.Kruk .Ania Kruk reprezentuje lekkie i świeże spojrzenie na biżuterię w casualowym wydaniu.

Ania Kruk to marka z wyjątkową historią. Pomimo młodego wieku stoi za nią prawie 200 lat rodzinnej tradycji jubilerskiej. Pierwszy warsztat złotniczy sygnowany nazwiskiem Kruk powstał w 1840 roku.To właśnie tradycje rodzinne zainspirowały architektów ze studia mode:lina przy tworzeniu nowego projektu wnętrza butiku Ania Kruk, przy ul. Mokotowskiej w Warszawie. Podczas przeglądania rodzinnych albumów projektanci trafili na zdjęcia ze starego warsztatu złotniczego, który stał się motywem przewodnim projektu.

Tradycyjne ścienne ekspozytory zostały zastąpione perforowanymi ścianami, które zazwyczaj pojawiają się w warsztatach jako przybornik na narzędzi. Miejsce pilników i wierteł zastąpiły lustra, ramki, lampy, logotypy oraz biżuteria wieszana na drewnianych kołkach. Duża powierzchnia perforacji pozwala na dowolną aranżację ścian pod odpowiednią kolekcję.

Kolejnym elementem nawiązującym do warsztatu są drewniane koziołki podtrzymujące masywne gabloty z biżuterią, nadające im lekkości oraz industrialnego charakteru.

Białe meble uzupełnione o drewniane elementy nadające delikatnie surowy charakter dobrze kontrastują z bardzo kobiecym charakterem biżuterii marki Ania Kruk.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.