Żartujmy, śmiejmy się i nie bierzmy życia tak poważnie! Kupując zabawnie "ubrane" produkty wpływamy na swój dobry nastrój. "Twarzowe" opakowania włóczek Rellana Hair® zaprojektowane zostały przez agencję Ogilvy & Mather z Frankfurtu. Jak mówią reprezentanci agencji jest to przykład wysoko opłacalnej promocji z niską inwestycją w spektakularne opakowanie. Który z fanów robienia na drutach przejdzie obojętnie obok takiej włóczki?
Pędzle do golenia znowu są bardzo modne. Dobrze opakowany produkt na pewno zostanie zauważony w drogerii lub supermarkecie. Pędzle "Brushman" zaprojektował Khudayar Aghayarov z Azerbejdżanu.
fot. thedieline.com
Humorystyczny kartonik przeznaczony jest na dwa pędzle malarskie. Zaprojektował je student Simon Laliberté z Uniwersytetu Quebec w Montrealu. To zapewne najciekawsze opakowanie pędzli jakie widziałam. Szkoda, że jest to tylko studencki projekt.
fot. behance.net
Przerwa kawowa w pracy? Czas na plotki! Ciastka Ble Ble mówią dużo i słodko. Twórcami opakowań są studenci z moskiewskiej szkoły projektowania: Adeliya Koldarova, Oksana Paley, Daria Sapozhnikov i Zaira Panaeva.
fot. hattomonkey.ru
Mleko w kartonie wcale nie musi być nudne. Udowadniają to rosyjscy projektanci z Hattomonkey Studio.
Czasów "kupowania kota w worku" już nie ma. Chcemy wiedzieć, co jest w środku, za co płacimy, jak wygląda konsystencja produktu. Przezroczystość opakowania i dosłowny wgląd w produkt daje nam pewność o słuszności wyboru. Transparentność - lubimy! Sieć sklepów Migros zaoferowała swoim klientom właśnie takie opakowania z wołowiną. Jakie to proste!
fot. lewismoberly.com
Transparentne i proste opakowanie świeżych ziół Waitrose zostało uhonorowane złotą nagrodą Pentaward. Woreczki zaprojektował zespół z agencji Lewis Moberly dla marki Waitrose.
fot. mousegraphics.gr
Niby nic a jednak chciałoby się kupić. Ciekawa forma tacki na rybę jest projektem greckiego studia Mousgraphics.
Owoce w szkle, na papierze, w plastiku - maksymalnie kolorowo, maksymalnie owocowo. Organiczne konfitury Organic Earth aż krzyczą "Zjedz mnie" . Maxi owocowość zamknięta w słoiku to pomysł Diany Graham.
fot. behance.net
Quick Fruit to mała porcja owoców w galaretce. Te apetyczne opakowania wymyślił Marcel Buerkle z Johannesburga.
fot. hirokosanders.com
Ilustrator Hikoro Anders stworzył grafikę do pudełek popularnych chusteczek higienicznych Kleenex. Kartoniki wyglądają zupełnie jak kawałki letnich owoców.
To fajny przykład jak upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Ekologiczne, kartonowe opakowanie na T-shirt jest jednocześnie wieszakiem. Na ten ciekawy pomysł wpadł Brytyjczyk Steve Haslip.
fot. thedieline.com
Pomysłowe opakowanie do przenoszenia ciastek to pomysł agencji Saturday Mfg. Nieważne czy kupione w cukierni czy upieczone własnoręcznie - na spotkanie przetransportujesz je w oryginalnym, utrzymującym temperaturę kartonie w kształcie kuchenki.
fot. thedieline.com