Ewa Kasprzyk nową Ambasadorką salonów Agata. Ruszyła nowa kampania marki

O teściowej, synowej, a przede wszystkim o tym, że w salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie. Znana sieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk.

W nowej platformie komunikacji marki Agata, ta pierwsza wciela się w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch Pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL marki. W stacjach telewizyjnych emitowany jest właśnie nowy spot z udziałem Ambasadorek. Bazująca na „z życia wziętych” perypetiach rodzinnych kreacja zaskakuje sporą dawką humoru.

Salony Agata od kilku lat udowadniają Polakom, że niezależnie od tego, jaki styl lubią, jaki mają zasób portfela czy w jakich kolorach wnętrz czują się najlepiej, w sklepach tej sieci znajdą z całą pewnością coś, co przypadnie im do gustu. W nowej platformie komunikacji ten aspekt jest podkreślony jeszcze mocniej poprzez stworzenie historii opartej o stereotypową relację synowa-teściowa i różnicę między nimi. Marka Agata pokazuje konsumentom, że nie ma znaczenia do jakiej grupy należą: synowych, teściowych, mam czy wujków – mogą przyjść do salonu Agata i wybrać meble oraz dodatki, które pasują do nich najbardziej.

Pomimo znaczącej zmiany w kreacji, która wyrażona jest poprzez historie jeszcze bardziej „bliskie ludziom” niż poprzednio, a także wprowadzenia nowej postaci, której rolę gra sama Ewa Kasprzyk, marka nadal stawia na humor i realizację big idea „Dla każdego coś”.

Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w nowej kampanii salonów Agata. Bez problemu odnalazłam się w humorystycznej komunikacji marki, która powierzyła mi rolę pełnej energii teściowej. Pozornie moja bohaterka sprawia wrażenie teściowej, która we wszystko się wtrąca i jest nieco uszczypliwa, ale tak naprawdę ma świetną relację ze swoją synową, którą gra Małgosia Socha. W końcu skoro razem chodzą na zakupy, to tak naprawdę muszą się lubić. Podobnie jak moja bohaterka, prywatnie także bardzo lubię urządzać i dekorować pomieszczenia w moim domu, więc rola Ambasadorki sieci salonów wyposażenia wnętrz to dla mnie wyróżnienie i radość.

– komentuje Ewa Kasprzyk, aktorka i Ambasadorka salonów Agata.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wybór Ewy Kasprzyk był przemyślaną i nieprzypadkową decyzją. Ambasadorka idealnie wpisuje się bowiem w nowy koncept kreatywny oraz w konsekwentnie realizowaną strategię marki.

Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk w nowej kampanii reklamowej.Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk w nowej kampanii reklamowej. Fot. Agata Meble

– Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy z jednej strony sprawiają, że pojawia się na twarzy wielu osób uśmiech, z drugiej – że bardzo się wyróżniają. Dlatego kontynuujemy komunikację opartą o swego rodzaju skecze sytuacyjne, ale zupełnie inne niż do tej pory. Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w rolę której wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś” oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte o insighty i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację pomyśli: „Ja mam podobnie!”. Te dwa światy – synowej i teściowej – w odczuciu wielu osób bardzo się od siebie różnią, ale w salonach Agata zawsze znajdują coś, co odpowiada jednej i drugiej – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A. i dodaje:

– Nowa kampania salonów Agata obrazuje zróżnicowane potrzeby naszych Klientów, które jako marka staramy się zaspokajać naszą ofertą, dając szerokie możliwości wyboru mebli oraz dodatków. W naszych salonach Klienci mogą poczuć się swobodnie i znaleźć dla siebie idealne produkty, niezależnie od preferencji.

Akcja pierwszego z serii spotów telewizyjnych odbywa się w mieszkaniu synowej, która podczas rozmowy video pokazuje teściowej swój piękny, nowy narożnik. W trakcie prezentacji mebla teściowa odkrywa, że z salonu zniknął wręczony przez nią upominek… Niespodziewanie „Gośka” udaje, że ma problemy techniczne z dźwiękiem połączenia. Sytuacja byłaby opanowana, gdyby nie wnuczka witająca się z babcią, którą teściowa słyszy doskonale.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii po raz kolejny odpowiada agencja PZL, a do produkcji spotów tym razem został zaangażowany dom produkcyjny Film Republic.

Obok telewizji, kampania „Synowa i Teściowa” wybrzmiewa także w ramach spotów radiowych emitowanych w największych krajowych rozgłośniach, w internecie i social mediach dzięki dedykowanym tym kanałom, kreatywnym formatom reklamowym. Nową komunikację marki uzupełniają także szeroko zakrojone działania OOH oraz aktywności w prasie.