Zmiany w sieci sklepów Agata Meble
Sieć salonów Agata Meble zmienia logo - wkrótce będą to salony Agata , a skróconej nazwie towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. W najbliższym czasie każdy salon z tej sieci zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.
Odświeżenie wizerunku marki jest konsekwencją wielu zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Są to obecnie nie tylko sklepy, ale też miejsca poszukiwania inspiracji, prezentacji trendów w ARANŻACJI WNĘTRZ i eksponowania najnowszych kolekcji mebli w zestawieniu ze stylowymi dodatkami. To salony, w których klienci mogą zamówić wybrany produkt i w wielu elementach indywidualnie dopasować go do swojej wizji mieszkania lub DOMU .
Meble pozostają najważniejszym elementem w ofercie salonów Agata, ale coraz większy udział mają w niej akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne. Skrócenie nazwy to także potwierdzenie tego stanu rzeczy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy będą posiadały wspólną markę Agata.
- W ciągu ostatnich kilku lat w naszych salonach zaszło wiele zmian, które miały na celu poprawę organizacji pracy w poszczególnych działach, odpowiedni dobór produktów oferowanych klientom oraz ich właściwą ekspozycję i rzetelną informację. Chcemy by ta nowa jakość, która już jest dostrzegana przez klientów, była sygnowana nowoczesnym znakiem graficznym - mówi Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.
Nowe logo w kampanii
Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces rozłożony w czasie, ale na wielu płaszczyznach już jest wdrażany.
- Przez najbliższe miesiące będziemy koncentrowali się głównie na przeprowadzeniu zmian w przestrzeni samych salonów, a następnie zrealizujemy także kampanię informacyjną skierowaną bezpośrednio do klientów - dodaje Marek Gonsior.
Nowoczesne logo sklepu
Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest Agencja Reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.
- Prosty, przejrzysty koncept logo oparty jest na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę - mówi Paweł Frej, dyrektor działu Brand Design z Agencji Reklamowej Opus B.
-
Bestsellerowe serie LEGO dla starszych dzieci i dorosłych
-
Wysoka precyzja i dobra jakość - narzędzia DeWALT w świetnych cenachMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Dzieci chcą wiedzieć więcej o bezpieczeństwie w sieci. I liczą na rodzicówMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Jak zaaranżować wiosenny stół?
-
Czas zacząć przygotowania do sezonu ogrodowego. Wybieramy najlepsze grilleMATERIAŁ PROMOCYJNY
- Pierwsza wystawa obrazów namalowanych przez Sharon Stone
- 1 kwietnia w EXPO XXI startują Targi Rzeczy Ładnych. Odkryj polski design!
- Wszechobecny mrok, rozkład i melancholia - wuefista z Dąbrowy Górniczej maluje jak Beksiński!
- Jak wyczyścić pralkę? Ten trik za kilka groszy sprawi, że będzie jak nowa!
- Sprzęty kuchenne, które odmienią twoje gotowanie!