TREND GLASS debiutuje w Polsce i na wybranych światowych rynkach już na początku lipca!

"Im mniej designu, tym lepiej" - powiedział światowej sławy projektant Dieter Rams. Najważniejsza w przedmiocie jest jego prostota i użyteczność. Dobry projekt to taki, który jest ponadczasowy, jasno komunikuje swoje funkcje i jest przyjazny dla środowiska.

Mniej desginu, mniej bogactwa, mniej mody. W takim właśnie duchu zaprezentowała się w tym roku we Frankfurcie - podczas prestiżowych targów dóbr konsumpcyjnych "Ambiente" - polska marka TREND GLASS. Przedstawiła proste i funkcjonalne wyroby szklane w trendzie "Simplicity". Niedługo projekty marki będą dostępne dla każdej miłośniczki wnętrz. TREND GLASS debiutuje w sklepach w Polsce i na wybranych światowych rynkach już na początku lipca. 

Przyjemność płynąca z minimalizmu

Oferta TREND GLASS doskonale wpisuje się w dekalog prostoty Dietera Ramsa i powstała z myślą o codziennym użytkowaniu. Marka zaprojektowała produkty uniwersalne, nieprzekombinowane, piękne w swej prostocie, wspaniale współgrające z każdym wnętrzem. Nawiązując do idei „Simplicity”, TREND GLASS zachęca do celebrowania codzienności i chwil spędzanych z rodziną. Wyroby marki dają radość na co dzień i pięknie komponują się z rzeczami, które już znajdują się w domu. Wprowadzają do niego miłą atmosferę i dobry nastrój.

TREND GLASS to starannie przygotowane, funkcjonalne kolekcje składające się z: szklanek, talerzy, miseczek, dzbanków, karafek, pucharków do deserów oraz produktów dekoracyjnych, takich jak wazony i świeczniki na tealighty. Warto podkreślić, iż szkło, z którego powstały jest solidne i wytrzymałe. Sprawdzi się doskonale nie tylko na specjalne okazje. Dodatkowym atutem oferty TREND GLASS są również ekologiczne korki, pokrywy czy dekle, które ułatwiają przechowywanie.

Pucharki do lodów TORDPucharki do lodów TORD Fot. TREND GLASS

Orędowników ekologii ucieszy z pewnością fakt, iż naczynia i wyroby dekoracyjne marki powstają w ramach bezodpadowej technologii produkcji szkła, co oznacza, że tzw. stłuczka trafia ponownie do pieca. Szkło użyte do produkcji wszystkich przedmiotów w 100% podlega recyklingowi. Jest naturalną alternatywą dla szkodliwego plastiku.

Tworzymy więcej niż szkło

TREND GLASS pod parasolowym hasłem „Tworzymy więcej niż szkło” bezkompromisowo łączy kilka wyjątkowych aspektów. Aspekt prostoty, funkcjonalności, przyjemności, estetyki, jakości oraz troski o środowisko naturalne z zachęcaniem do celebrowania wspólnych rodzinnych chwil. Marka oddaje w ręce miłośników wnętrz wyroby piękne i dostępne dla każdego, zarówno pod względem cenowym, jak i dystrybucyjnym - pierwsze produkty można będzie kupić w Polsce w sieci Biedronka i w innych dużych sieciach handlowych już w pierwszym tygodniu lipca. W tym samym czasie TREND GLASS będzie dostępna również na rynkach zagranicznych: węgierskim, czeskim, słowackim, bułgarskim, rumuńskim, izraelskim a także w RPA. Kolejne kraje takie jak USA, Brazylia i Australia zostaną włączone do dystrybucji do końca roku.

Szklanka ALVASzklanka ALVA Fot. TREND GLASS

Produkty TREND GLASS dostępne w sieci Biedronka i innych dużych sieciach handlowych: Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 280 ml, 6 szt. w opakowaniu. Szklanka do napojów ALVA, pojemność: 395 ml, 4 szt. w opakowaniu. Pucharek do lodów TORD, pojemność: 500 ml, 3 szt. w opakowaniu. W zależności od asortymentu cena rekomendowana to: 10.00 PLN - 14.00 PLN. Kolejne produkty marki pojawią się na rynku wkrótce.

Opakowanie szklanek ALVAOpakowanie szklanek ALVA Fot. TREND GLASS

TREND GLASS

TREND GLASS to jeden z wiodących producentów szkła użytkowego w Europie. Polska huta o globalnym zasięgu działania zlokalizowana jest w Radomiu. 30 lat doświadczenia na rynku zaowocowało kontraktami z największymi światowymi retailerami, między innymi: IKEA, PEPCO, TESCO, do których TREND GLASS dostarcza w ramach usługi private label szerokie spektrum tak pożądanych na świecie wyrobów „Made in Poland”. W tym roku TREND GLASS zdecydowała się wprowadzić na światowy rynek piękne w swej prostocie i funkcjonalne wyroby szklane pod własnym brandem. Polska premiera zaplanowana na początek lipca zbiegnie się w czasie z premierą międzynarodową. Od lipca marka będzie dostępna również na rynkach: węgierskim, czeskim, słowackim, bułgarskim, rumuńskim, izraelskim a także w RPA. Kolejne kraje takie jak USA, Brazylia i Australia zostaną włączone do dystrybucji do końca roku.