Prace nad powołaniem nowej linii asortymentowej we flagowej marce LPP rozpoczęło w II poł. 2021 r. Pierwsze projekty kolekcji Reserved Home zaczęły powstawać już na początku 2022 r. Dziś portfolio tej kategorii obejmuje blisko 700 artykułów do domu i wystroju wnętrz, a docelowo ma jeszcze wzrosnąć.
Na asortyment nowej linii składają się m.in. wyroby tekstylne, wykonane z takich materiałów jak: len, muślin, bawełna czy tencel, pochodzący z włókien celulozy drzewnej. Istotną grupą produktową jest także osobna kategoria dla najmłodszych, przygotowana zarówno z myślą o noworodkach, jak i starszych dzieciach, w której część kolekcji została wykonana w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Stałą ofertę Reserved Home tworzy również wyposażenie kuchni i jadalni.
Wśród dekoracji są lampy i wyroby ze szkła, metalu czy drewna akacjowego, a w grupie artykułów łazienkowych poza tekstyliami dostępne są akcesoria z marmuru i trawertynu. Uzupełnieniem stałej oferty są kolekcje sezonowe, które na ten moment obejmują artykuły dla zwierząt czy świece zapachowe.
Cały asortyment Reserved Home wyróżnia spójność estetyczna utrzymana w ramach 3 linii stylistycznych: KOLEKCJA KLASYCZNA, KOLEKCJA ROMANTYCZNA i KOLEKCJA MINIMALISTYCZNA. Każda z nich została zaprojektowana z myślą o preferencjach innej grupy docelowej i cechuje się własnym, oryginalnym stylem oraz charakterystyczną paletą kolorystyczną.
W bieżącym sezonie wiosna-lato proponujemy ponadczasową i elegancką kolekcję klasyczną, utrzymaną w klimacie rustykalnym kolekcję romantyczną oraz minimalistyczną, gdzie nowoczesne wzornictwo czerpie inspirację z prostoty naturalnych form. Wszystkie 3 linie pozostają komplementarne względem siebie, tak by kupujący mogli łączyć wybrane elementy zgodnie z własnymi upodobaniami - wskazuje Łukasz Smoła, head designer Reserved Home.
Elementem wyróżniającym Reserved Home są kolekcje realizowane we współpracy z renomowanymi polskimi markami. Są to produkty pochodzące od rodzimych marek, m.in. wyroby szklane i ceramika powstałe w ramach wspólnego projektu z Zakładami Porcelany Stołowej Lubiana oraz Krośnieńskimi Hutami Szkła Krosno.
Chcemy w ten sposób wspierać rodzimych przedsiębiorców i wzajemnie rozwijać swoje know-how. Wspólne projekty z renomowanymi polskimi producentami to jednocześnie okazja do upowszechniania krajowego rzemiosła oraz do promowania polskiej kultury za granicą, gdzie docieramy z ofertą Home za pośrednictwem sklepów internetowych marki Reserved – wyjaśnia Joanna Karbowy, product manager Reserved Home.
Reserved Home jest dostępny łącznie na blisko 30 rynkach online, m.in. w Niemczech, Włoszech, Francji czy Hiszpanii, a sprzedaż asortymentu linii odbywa się w kanale internetowym.