Reklamy ułatwiające życie w mieście
Zazwyczaj wielkie billboardy szpecą miasta. W tym przypadku jest zupełnie inaczej. Francuska agencja Ogilvy & Mather stworzyła dla marki IBM bardzo oryginalną kampanię reklamową, której głównym założeniem jest ułatwianie życia mieszkańcom wielkich miast.
Na ulicach Londynu i Paryża pojawiły się trzy rodzaje billboardów. Żółto-czerwone reklamy mają wygiętą dolną część, przez co można na nich wygodnie... usiąść! Niebiesko-białe plakaty są jednocześnie daszkami, pod którymi można schronić się przed deszczem. Najciekawsze bez wątpienia są zielone billboardy umieszczane przy schodach. Tworzą one wygodny podjazd dla wózków lub rowerów.
Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem. IBM chce ją rozszerzyć na inne europejskie miasta. Co o niej sądzicie? Podoba wam się ten pomysł?
I filmik:
IBM & Ogilvy France Create Ads With A New Purpose in its latest "People For Smarter Cities" from Ogilvy Paris on Vimeo .
-
Ręczniki na każdą okazję w atrakcyjnych cenach. Egipska bawełna już od 39 złotych
-
Dzięki nim pozbędziesz się komarów. Moskitiery Anwis w modnych kolorach
-
Przegląd gier towarzyskich - zabawa dla całej rodziny!
-
Najlepsze pościele z lamówką - przegląd oferty producentów
-
Relaks w ogrodzie - jaką huśtawkę ogrodową wybrać by zaaranżować piękny kąt wypoczynkowy.
- Nie tylko "Witkacy" i Matejko. Młodzi artyści sprzedają obrazy nawet za 66 tys. zł
- Nadaj wnętrzu kolorów na wiosnę! Przegląd kolorowych krzeseł.
- Naparstnica - roślina o niezwykłym wyglądzie i łatwa w uprawie. Jakie ma właściwości?
- Jakie zioła uprawiać w ogrodzie lub na balkonie?
- Najlepsze warzywa i owoce do szklarni. Przegląd produktowej oferty