Karl Lagerfeld zaprojektował akcesoria łazienkowe dla sieci Carrefour

W sklepach Carrefour pojawiły się akcesoria sygnowane nazwiskiem jednego z najbardziej znanych projektantów mody.

Pokazywaliśmy Wam ostatnio pościel, którą polski duet BOHOBOCO zaprojektował dla sieci marketów Biedronka. Teraz przyszła kolej na "cesarza mody", czyli Karla Lagerfelda.

Lagerfeld to jedna z najbardziej znanych i wpływowych osób w świecie mody. Niemiecki projektant, fotograf i dyrektor kreatywny domu mody Chanel, od lat poszukuje nowych środków wyrazu dla swoich artystycznych pomysłów - od mody aż po hotelarstwo. Lagerfeld zajmuje się również projektowaniem mebli oraz wnętrzarskich dodatków. Tym razem stworzył kolekcję tekstyliów i łazienkowych dla marki Carrefour.

W skład kolekcji  Karla Lagerfelda wchodzi sześć produktów. Klienci sklepów Carrefour będą mogli kupić , m.in. poduszkę, koc, dywanik łazienkowy, szlafrok kąpielowy oraz ręcznik w dwóch rozmiarach.

Karl Lagerfeld to gwarancja najwyższej jakości i wyśmienitego designu. Produkty sygnowane nazwiskiem słynnego projektanta to znakomite uzupełnienie naszej bogatej i różnorodnej oferty produktów. Współpraca z Karlem Lagerfeldem to jednocześnie element programu lojalnościowego, organizowanego w sklepach Carrefour. Nasi klienci będą mogli otrzymać 70% rabatu na wszystkie produkty z kolekcji.

- mówi Marcin Olech, Dyrektor ds. Marketingu Carrefour Polska.

Od 10 lutego do 19 kwietnia br. za każde wydane 10 zł klienci hipermarketów Carrefour oraz supermarketów Carrefour Market otrzymają  naklejkę do zbierania na karcie kolekcjonerskiej.  Po uzbieraniu 5 naklejek będą mogli skorzystać z 70% rabatu na wybrany produkt z kolekcji tekstyliów domowych od Karla Lagerfelda.

ZOBACZCIE ZDJĘCIA KOLEKCJI KARLA LAGERFELDA DLA SIECI CARREFOUR>>

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA