Kiedy pierwszy raz zobaczyliśmy limitowaną kolekcję GILTIG nie mogliśmy uwierzyć, że to... IKEA. Kolekcja, zaprojektowana przez Katie Eary - londyńską projektantkę odzieży męskiej, jest zupełnie inna, nowa zaskakująca. Na zastawie stołowej i tekstyliach domowych znalazły się mózgi, gałki oczne, ryby i szczęki. Nieźle! Szwedzka sieć przyzwyczaiła nas do dopracowanych zdjęć wnętrz, mebli i dodatków w skandynawskim stylu. Tymczasem sesja zdjęciowa nowej kolekcji przypomina bardziej sesję do niszowego modowego magazynu.
Znakiem rozpoznawczym projektów Katie Eary są unikalne wzory i miks wyrazistych kolorów. Nieustanne przesuwanie granic, zabawa kształtami i nadrukami to elementy, które wyróżniają jej projekty. Taka też jest też limitowana kolekcja GILTIG, czyli m.in. talerze, kubki, miski, bawełniane torby, poszewki na poduszki czy fartuchy. Wszystkie produkty wyróżniają się oryginalnymi wzorami i nasyceniem wyrazistych kolorów. Czerwony mózg, błękitna ryba lub gałka oczna to tylko niektóre motywy, które dzięki cyfrowemu drukowi mogły się znaleźć na produktach IKEA.
Jestem projektantką odzieży męskiej, ale uwielbiam też meble i artykuły wyposażenia wnętrz, więc kiedy dostałam tę propozycję, od razu wiedziałam, że to jest to. Dobry dom wcale nie polega na wypełnianiu przestrzeni szpanerskimi, efekciarskimi przedmiotami, ale na posiadaniu rzeczy, które uzupełniają twoją osobowość. Dzięki temu, gdy wchodzisz do czyjegoś domu, masz wrażenie, jakbyś znalazł się w głowie danej osoby
– komentuje Katie Eary.
Kolekcja IKEA GILTIG będzie dostępna we wszystkich sklepach IKEA w Polsce od kwietnia 2016 r do wyczerpania zapasów. Jak Wam się podoba? Jesteśmy bardzo Ciekawi Waszych opinii!