Hot dog i hamburger to archetypiczne wytwory amerykańskiej popkultury. Właśnie do nich bardzo się odnosi projektowy duet z Holandii, Studio Job, w swoim najnowszym projekcie realizowanym dla marki Seletti. Te popularne fastfoodowe potrawy zamienili w oryginalne meble, dając początek kolekcji Fast Food Furniture.
Włoska marka Seletti i Studio Job słyną z projektowaniem z przymrużeniem oka oraz z zabawy konwencjami. Już wcześniej nawiązali współpracę przy kolekcji mebli ogrodowych w duchu wiktoriańskim. Teraz ponownie połączyli siły przy pracy nad niekonwencjonalną kolekcją mebli wypoczynkowych. W portfolio Seletti będzie to pierwsza kolekcja mebli tapicerowanych.
Kolekcję Fast Food otwiera sofa-hot dog i fotel-hamburger. Z kolei poduszki przybrały kształty pomidora i ogórka. Bardzo dosłowne podejście do tematu powoduje, że trudno pozostać obojętnym wobec tych mebli. Można je albo pokochać, albo znienawidzić. Seria została zapowiedziana już podczas wiosennych targów designu w Mediolanie. Oficjalna premiera ma się odbyć podczas zbliżających się jesiennych targów w Paryżu Maison de Objet.