DaWanda w świątecznym cyklu filmowym promuje polskich twórców

Platforma sprzedażowa DaWanda w swoim filmowym cyklu świątecznym zaprezentowała cztery polskie pracownie. W ten sposób promuje twórców sprzedających swoje unikalne wyroby za jej pośrednictwem.

DaWanda to platforma sprzedażowa, na której twórcy mogą oferować swoje wyroby - od mebli przez dekoracje po ubrania i kosmetyki. Zasada jest jedna - muszą to być produkty wykonane przez samych twórców. W ten sposób niewielkie pracownie i indywidualnie działający projektanci mogą znajdować nabywców dla swoich produktów. Na platformie można znaleźć unikalne rzeczy, wysokiej jakości i tworzone z pasją. W swojej świątecznej kampanii DaWanda promuje polskich twórców. 

W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie w czterech miastach: złotnika w Gdańsku (Arpelc), siostry tworzące naturalne kosmetyki w Szczecinie (Ministertwo Dobrego Mydła), małżeństwo wykonujące ręcznie drewniane lampki dla dzieci z Krakowa (Little Lights) oraz rodzinną pracownię kaletniczą pod Łańcutem (LadyBuqArt). W każdej z pracowni został zrealizowany jeden film. Jest on prezentacją danego twórci i jego pracy, często misternej, wymagającej, ale zawsze pełnej pasji. Każdy filmik to zapis powstawania zupełnie innego produktu, potencjalnego prezentu dla bliskiej osoby.

Cykl wpisuje się w przedświąteczną akcję #handmadewprezencie, w której DaWanda udowadnia, że polskie rękodzieło to doskonały pomysł na prezent, taki do pokochania. Nie ma nic bardziej magicznego niż pokazanie procesu powstawania pięknych rzeczy i opowieści ludzi, którzy kochają swoją pracę. DaWanda przez tę kampanię ocala to, co w Polakach bardzo głęboko tkwi, czyli miłość do produktów wykonanych ręcznie. Wszechobecne sieciówki wygrywają ceną, ale zdecydowanie przegrywają jakością i oryginalnością

- mówi Monika Skuza z DaWanda.

Filmiki można oglądać na kanale DaWandy na YouTubie i Facebooku.

 
Więcej o: