Interaktywna restauracja w Londynie

Na West End w Londynie znajduje się niezwykła restauracja, w której nie potrzeba kelnerów.

Inamo, bo taką nazwę nosi ta restauracja, to miejsce, w którym klienci sami zamawiają potrawy i decydują o wyglądzie swoich stolików.

W lokalu znajduje się unikalny system zamówień, całkowicie uniezależniony od  kelnerów, który pozwala gościom na bezpośredni kontakt z kuchnią oraz składanie zamówień. Interaktywny system menu, wraz z projektorem zainstalowany jest w  futurystycznej obudowie podwieszonej pod sufitem nad każdym stołem.

Stoły wykonane z innowacyjnego materiału DuPont Corian są równocześnie interaktywnymi monitorami komputerowymi, na których można zobaczyć, w naturalnych rozmiarach, zilustrowane kreacje szefa kuchni. Używając kolistego touchpad'a (o wielkości podstawki pod szklankę) wpuszczonego w blat stołu, klienci mogą wybierać dostępne w menu dania i wysyłać swoje zamówienia prosto do kuchni .

Dodatkowo mogą również zmieniać atmosferę i otoczenie stołu przez wybieranie różnych kolorów i wzorów "wirtualnych" nakryć stołów, oglądać przygotowywanie przez kucharza zamówionych dań, ale również przeglądać lokalne informacje, zamówić taksówkę, a nawet zagrać ze swoim towarzyszem kolacji w grę komputerową.

"Chcieliśmy wykreować nowe doświadczenie gastronomiczne, w którym uwzględniono współczesny, technologiczny postęp oraz styl życia" -  tłumaczy Noel Hunwick, współwłaściciel Inamo.

Za projekt Inamo odpowiada brytyjska firma Blacksheep, specjalizująca się w projektowaniu wnętrz oraz designie .  Założona została w 2002 roku przez projektantów Jo Sampson i Tim'a Mutton'a.

AR

zobacz także:

Ale restauracja!

Biały królik w Singapurze

Sztokholmska restauracja

Więcej o: