Pierwsza edycja targów HOMI

HOMI wydaje się być prostą nazwą, której przeczy jednak jej bogactwo znaczeniowe. ?O? uosabia okrąg, który otacza i symbolicznie owija się wokół osoby, jej przestrzeni życiowej i zwyczajów, natomiast końcowe MI oznacza hołd złożony miastu, w którym mają odbywać się targi - Mediolanowi.

Pierwsza edycja targów HOMI - nowej marki Fiera Milano, odznaczającej się wartościami dostatku, doskonałości i przedsiębiorczości, zadebiutuje w dniach 19-22 stycznia 2014 roku . Nowy projekt jest efektem wspólnego wysiłku intelektualnego zespołu prowadzonego przez Cristiana Preiata - exhibition managera, Etienne'a Cochet - strategic advisora i Alessandro Agratiego - art directora, którzy zaangażowali także do współpracy Loredanę Billandi i Lucy Salamanca.

Historyczne sektory Tavola & Cucina i sektory poświęcone dekoracji zostaną przemianowane w obszar (satelitę) o nazwie LIVING HABITS, który ma za zadanie wnieść powiew życia w nowe kolekcje i zapewnić nowe inspiracje biznesowe. Z tą samą koncepcją zostały zaprojektowane satelity TEXTILE i GARDEN & OUTDOOR, poświęcone dwóm bardzo ważnym sektorom dekoracji domu.

Z kolei obszar HOME WELLNES zostanie w całości poświęcony zagadnieniom dobrego życia, dbania o własną kondycję i codzienną toaletę. Tam klienci będą mogli zapoznać się z produktami i wyposażeniem zapewniającym spokój i luksusy życia domowego. Akcesoria sportowe dla entuzjastów fitnessu również zostaną tam zaprezentowane.

Na HOMI znajdzie się również tematyka świątecznych dekoracji, którą będzie można znaleźć w satelicie GIFTS & EVENTS. Pojawi się tam odkryte na nowo połączenie tradycyjnych produktów na każdą okoliczność świąteczną, znane z targów Mycef. Sekcja świąteczna na targach HOMI stanie się unikatową okazją do zapoznania się z pomysłami i trendami w tym segmencie rynku, zaś jej oferta będzie uzupełniać się z satelitą HOBBY & WORK, poświęconą dekoracjom papierniczym, przyrządom do pisania, a także koncepcjom urządzenia biura.

Został także stworzony nowy, dedykowany dzieciom i ich potrzebom, satelita - KID STYLE, w którym klienci znajdą wszystkie akcesoria konieczne do odpowiedniego urządzenia pokoju dziecięcego: począwszy od tekstyliów, przez wystrojenie sypialni, skończywszy na produktach dla noworodków i zabawkach.

Oczywiście, targi HOMI są również spuścizną marki Bijoux, która od stycznia przybierze nową tożsamość i połączy się z satelitą FASHION & JEWELS. Będzie to strategiczny sektor, silnie charakteryzujący się włoskim stylem i gustem, gdzie połączenie kreatywności i znajomości rzeczy tchnie życie w jakość produktów unikatowych w ich segmencie.

Łącząc w sobie dziedzictwo targów Macef, HOMI stanowią nowe targi dedykowane współczesnemu człowiekowi i jego stylowi życia. Stanowią miejsce poświęcone wszystkim przestrzeniom domowym, a także skupiają się na jego codziennych nawykach. Targi te stanowią doskonały inkubator dla nowych pomysłów i nawiązywania nowych interesów.