W ramach wystawy zaprezentowano ponad 100 obiektów kolekcjonerskich tworzących trzy grupy, z których każda obrazuje jeden z fenomenów związanych z osobą Philipa Rosenthala.
Jego związki z artystami ilustrowała grupa 18 talerzy zaprojektowanych przez twórców różnej narodowości (w tym m. in. Włochów, Francuzów, Hiszpanów czy wspomnianych już Finów), reprezentujących skrajnie odmienną stylistykę i źródła inspiracji. Zaakcentowano także nieodłączny dla Studio-Line element, jakim była wolność twórcza, którą Philip Rosenthal zapewniał artystom.
Drugą grupą obecną na wystawie była kolekcja filiżanek. Obrazowała ona ideę, by pozwolić twórcom projektować przedmioty, które niekoniecznie miały dobrze się sprzedawać, być ergonomiczne, a zarazem łatwe w produkcji. W założeniu Philipa Rosenthala miały one przede wszystkim wyrażać artystyczną wizję – bez względu na ewentualne efekty sprzedażowe czy aktualne upodobania użytkowników.
Trzecią grupą prezentowaną na wystawie była najnowsza kolekcja Studio-Line autorstwa polskiej projektantki – Eweliny Wiśniowskiej. Opracowując dekorację dla legendarnego serwisu TAC projektu Waltera Gropiusa zaproponowała ona jego nową wersję. Do tej pory artyści projektowali dekoracje na przykład dla dzbanka, co obrazowała prezentowana na naszej wystawie kolekcja 10 limitowanych obiektów. Ewelina Wiśniowska zaskoczyła natomiast czymś zgoła odmiennym – całościową koncepcją w postaci serwisu „Palazzo RORO”.