Punktem wyjścia dla stworzenia marki Bloomingville była fascynacja nordyckim stylem życia i przedmiotami, które są jego częścią. Od 2000 roku Betina Stampe, założycielka marki, dzieli się ze światem własnym spojrzeniem na aranżację wnętrza w skandynawskim stylu.
To, o czym przekonuje filozofia Bloomingville można zawrzeć w czterech słowach: "przynosząc szczęście poprzez zmianę". Betina przekonuje, że dom nie powinien być zdominowany przez jego wystrój, ale przechodzić ciągłą metamorfozę, tak aby codziennie dostarczać radość mieszkańcom.
Nie projektujemy, aby zdominować domy, przestrzenie i ludzi, ale aby wspierać - aby każdy mógł kreatywnie podejść do naszych produktów i używać ich tak, jak mu się podoba.
Co sezon Bloomingville wprowadza do kolekcji nowe przedmioty, które mają inspirować klientów. Mimo ciągłej rotacji produktami, styl pozostaje ten sam i jest łatwo rozpoznawalny. Duńska marka stawia na proste, ale nie surowe linie. Skandynawski klimat przejawia się w zaokrąglonych kształtach, ale też uniwersalności i funkcjonalności mebli. Dominuje jasna i pastelowa kolorystyka: typowa dla nordyckiego stylu szarość, a także brudny róż, mięta, grafit, brąz i biel.
Meble i dodatki mają "tworzyć dom", a więc są przytulne, miękkie i relaksujące. Jednocześnie kierownik projektu Bettina Jonsson i jej zespół wykonawczy zawsze szukają rzeczy, które na pierwszy rzut oka wydają się dziwaczne. Właśnie to sprawia, że produkt Bloomingville jest rozpoznawalny, a często nawet zabawny. Na rynku wnętrzarskim stał się uosobieniem ładnego i delikatnego wykończenia oraz lekkiego i przytulnego wyglądu, które razem tworzą atmosferę spokoju.
Meble i dodatki Bloomingville mają niesamowitą moc odświeżania wnętrz. Wystarczą trzy-cztery ciekawe przedmioty, a pomieszczenie nabierze nowego wyglądu. Na co warto zwrócić uwagę? W ofercie marki znajdziesz ciekawe meble tapicerowane (fotele!) i rattanowe krzesła, które nadadzą lekkości kuchni lub jadalni. W Bloomingville znajdziesz też dużo artykułów dekoracyjnych: figurka w kształcie ananasa, gliniany dzbanek, a może wiklinowy kosz? Diabeł tkwi w szczegółach, a tych w produktach Bloomingville nie brakuje.