Browary Warszawskie jeszcze przed końcem roku pochwaliły się zdobytą nagrodą w konkursie MAPIC Awards 2022. To wielki sukces na arenie międzynarodowej, a nagroda została im przyznana w kategorii najlepszej miejskiej rewitalizacji.
Jurorzy konkursu w tej kategorii oceniali rewitalizacje obszarów, gdzie istotną rolę pełni handel. Zwracali oni uwagę na integracje projektu z otoczeniem i jaki wpływ miały przeprowadzone działania na lokalną społeczność. Zwycięski projekt został doceniony za jego atrakcyjność dla kupujących i świetną ofertę, którą zapewnia użytkownikom.
Teren browarów to nie tylko przestrzeń handlowa. Na zrewitalizowanym obszarze znajdziemy zabudowę mieszkaniową, biurową a także lokale gastronomiczne i sklepy. Dodatkowo projektanci zadbali o zieleń, która zapewnia odpoczynek w centrum wielkiego miasta.
– Jesteśmy dumni, że Browary Warszawskie zostały dostrzeżone na arenie międzynarodowej. To potwierdzenie, że nasza idea tworzenia „destinations" – dużych, miastotwórczych projektów, które wpisują się w potrzeby miast i je uzupełniają, wpisuje się w światowe trendy urbanistyczne i społeczne. Browary Warszawskie są idealnym przykładem podejścia Echo Investment do odpowiedzialnego planowania i budowania przemyślanych miejskich kwartałów. Ta nagroda to dla nas dowód na to, że Browary stanowią nową wizytówkę stolicy – mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.