Reserved po raz kolejny zaskoczyło! Choć marka ma na swoim końce kampanie z udziałem największych nazwisk z branży modowej i rozrywkowej, w tym z Kendall Jenner i Joanną Kulig, to udało jej się po raz kolejny zaproponować wspaniałą współpracę. Tym razem marka postawiła na rodzimy folklor i rzemiosło zapraszając do współpracy cenioną markę Bolesławiec. Kolekcja Reserved x Bolesławiec jest dostępna online i w wybranych sklepach stacjonarnych.
Marka Reserved od lat pokazuje, że jest silnym graczem na rynku modowym, który nie tylko skupia się na swoim rozwoju, ale propaguje i wspiera także polską kulturę i umiejętnie wykorzystuje wszystko, co w niej najlepsze. Było tak w przypadku Joanny Kulig, która po wielkim sukcesie "Zimnej Wojny" została zaproszona do wzięcia udziału w kampanii modowej marki. Teraz gigant modowy zwraca się w stronę polskiego rzemiosła, a dokładnie ceramiki marki Bolesławiec. Reserved nie tylko wprowadza na swoje półki ich wyroby, ale także ubrania zainspirowane marką, nawiązujące do polskiego folkloru. Wybór jest szeroki. Dostępne są zarówno wyroby ceramiczne ze znanym, kultowym bolesławieckim wzorem - biały, błękitny i kobaltowy. Są też drobne bratki, jaskółki i charakterystyczne oczka.
Zobaczcie kampanie promującą najnowszą kampanie:
O tym, że Bolesławiec to marka ceniona na całym świecie świadczy najlepiej fakt, że to właśnie zestaw tych wyrobów prezydent Andrzej Duda wręczył księciu Williamowi i księżnej Kate w 2017 r. Dlatego, jeżeli ty też pragniesz poczuć się jak Rodzina Królewska, to te kultowe wyroby czekają na ciebie w Reserved.