Takiej kolekcji dodatków do domu w Pepco dawno nie było. Fani słynnej serii będą wniebowzięci

Chyba mało kto nie słyszał o serii książkowej, która podbiła serca na całym świecie. Fani Harry'ego Pottera mają nawet specjalną nazwę: potterheads. I z pewnością ucieszą się na najnowszą kolekcję z Pepco.

Podobno J.K. Rowling udało się osiągnąć coś, co w XX wieku mało któremu pisarzowi się udało. Skłoniła miliony dzieci, a nawet i dorosłych do czytania. I to namiętnego, bo książki z serii o małym czarodzieju bywały naprawdę opasłymi tomami. Ten kulturowy fenomen ma się wciąż dobrze, a zapowiadany serial może tym bardziej ożywić fanów. Na forach bez względu na wiek wiele osób szaleje na punkcie dodatków z motywem historii Harry’ego Pottera, dlatego też kolekcja Pepco pewnie ucieszy wiele osób.

Zobacz też: Ten trend pokochają fani Harry'ego Pottera. Aranżacje w stylu dark academia robią furorę

Światowy fenomen wpływa na inne dziedziny. W Pepco świetne dodatki

We własnych czterech kątach również możemy wprowadzić szczyptę magii. Obecnie niezwykle popularny staje się trend na dark academia, który nawiązuje do wyglądu Hogwartu. Jednak jeśli nie chcemy całkowicie zmieniać aranżacji swojego mieszkania, możemy sypialni dodać magicznych właściwości wykorzystując dodatki z Pepco.

W najnowszej ofercie znalazły się koce, poduszki i kubki z motywami ze świata Harry’ego Pottera np. sportowej dyscypliny czarodziejów-quidditcha. Jeśli czujemy, że tiara przydziału ulokowałaby nas w Gryffindorze to możemy zakupić tematyczną poduszkę i koc z herbem domu. Ceny dodatków nie przekraczają 40 zł. 

Zobacz też: Dorota Szelągowska opowiada o metamorfozie pewnego domu w programie. "To było ciężkie przeżycie"

Dodatki w PepcoDodatki w Pepco fot. Pepco

Nie tylko w Pepco trwa potterowe szaleństwo. W Lidlu dostępna jest pościel z herbami wszystkich domów Hogwartu, a także skrzynia do siedzenia i przechowywania.

Zobacz też: Ta fryzura to prawdziwy game changer dla posiadaczek oklapniętych włosów. Dodaje im objętości i lekkości

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.