Dopamine energy w kuchni w nietuzinkowy sposób. Kultowy keczup zrobił furorę w świecie aranżacji wnętrz

Kolor czerwony nie jest łatwy w odbiorze, szczególnie gdy chodzi o aranżację wnętrz. Ma wiele odcieni, które mogą sprawdzić się na ubraniach, ale już niekoniecznie w domu. Znana marka Lick postanowiła jednak zainspirować się odcieniem, który doskonale znamy z kulinariów.

Kolor czerwony kojarzy się z intensywnością, a wręcz krzykliwością, ale potrafi również być zmysłowy. Dla projektantów wnętrz stanowi wyzwanie, ponieważ z jednej strony kusi oryginalnością, z drugiej nie do końca wpisuje się w ideę domowej harmonii. Pewien odcień czerwieni zdaje się jednak równoważyć obie potrzebny. Inspiracją stał się kultowy keczup.

Z kanapki do kuchni. Heinz kusi kolorem

Aż trudno uwierzyć, że keczup marki Heinz do obiegu wprowadzony został jeszcze w roku 1876! Zrobił furorę na całym świecie i wciąż jest w gronie najpopularniejszych tego typu produktów. Walorów smakowych nikt nie podważy, dlatego też keczup kojarzy się z tak zwanym comfort food, uniwersalnym i pysznym dodatkiem. Kto by pomyślał, że zainspiruje on również projektantów wnętrz. Keczup z kanapki przechodzi do aranżacji.

Czerwień kolorem łatwym nie jest, ale ta keczupowa wygląda naprawdę pięknie. Dzięki współpracy z producentem farb Lick doczekaliśmy się limitowanej linii odcienia farby „Red HTK 57". Czerwień ta zupełnie pozbawiona jest agresywności, a pełna spokoju i charakteru. 

Zobacz też: Przyroda w wersji glamour z Pepco. Te dekoracje rodem z ogrodu odmienią salon

Czerwień, która koi. Idealna do kuchni

Pomysłodawcy tak o to opisują swój produkt i całą koncepcję:

Zwykle jeśli już decydujemy się na odważną czerwień to  w najmniejszych elementach, takich jak lampa, rama lub wazon. Złagodziliśmy najbardziej żywe cechy czerwieni za pomocą czarnych, żółtych i niebieskich pigmentów, aby nie przytłaczała przestrzeni. Miłośnicy keczupu, którzy przez lata dekorowali swoje talerze kultowym czerwonym sosem, teraz mają szansę udekorować także swoje domy. Czerwony stymuluje instynktowną reakcję fizyczną, która może podświadomie pobudzić nasz apetyt i chęć do rozmowy, co czyni go zdecydowanym faworytem w przestrzeniach społecznych, takich jak kuchnie i jadalnie.

Do dyspozycji jest jedynie 570 puszek farby, zatem trzeba się śpieszyć. Można je kupić na stronie producenta lick.com.

Zobacz też: Kolejny trend pielęgnacyjny podbija TikToka. Ratunek dla odwodnionej skóry w 4 krokach

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.