Więcej o:

sia

  • Marka SI-MI pod opieką Mony Kinal, robi kolejne kroki w rozwoju

    Od roku na Mokotowskiej w Warszawie możemy kupić ubrania od SI-MI. Marka zaczynała od internetu specjalizująca się w grunge'owych ciuchach dla współczesnych wagabundów, stroje odważne i buntownicze. Za sprawą sklepu w Warszawie stoi biznesmen Janusz Bielenia. Marka dysponuje swoją szwalnią i szyje

  • Tnij Sim

    Co prawda wraz z pojawieniem się nowych gadżetów Apple'a niektórzy polscy operatorzy wprowadzają nowy format kart, ale jeśli wyznajesz zasadę "zrób to sam" albo masz umowę podpisaną z operatorem, który nie reaguje na potrzeby rynku - będzie jak znalazł. www.shop.brando.com cena: 25 dol. Tekst:

  • Moda z internetu: Pu-Si wiosna/lato 2015

    Pu-Si to polska marka stworzona dla wszystkich kobiet, które kochają retro i pin- up. W kolekcji znajdziecie spódnice, sukienki oraz koszule nawiązujące do stylistyki lat 50-tych. Ubrania zdobią unikalne nadruki, charakteryzuje je także wysoka jakość tkanin oraz wykonanie z dbałością o detale

  • Giorgio Armani: Si

    harmonii flakonu. Dwa złote pierścienie u podstawy oraz przy korku symbolizują moc kontrolowanej kobiecości. To tutaj znajduje się duch twórcy haute couture. Cena: 249 zł za 30 ml, 307 za 50 ml Armani Si woda perfumowana 50 ml Zapachy: Owocowe Pojemność: 50 ml Rodzaj: Woda perfumowana 0 opinii Premiera

  • Sia pierwszą od lat czterdziestolatką z wielkim hitem

    Przebój ?Cheap Thrills? z gościnnym udziałem Seana Paula napisany został dla Rihanny, jednak piosenkarka go odrzuciła. Tak trafił na płytę Sii ?This is Acting? składającej się w całości z piosenek odrzuconych przez innych artystów. Sia karierę muzyczną zaczynała pod koniec lat 90. A jej pierwszym

  • SI-MI - ARE YOU?, czyli najnowsza kampania polskiej marki. Jak wyszło?

    Modelkę kojarzymy z pierwszej edycji programu Project Runway. Sakowicz dała się tam poznać jako niepokorna i zadziorna dziewczyna. Stąd wcale nas nie dziwi, że to właśnie jej SI-MI zaproponowało współpracę. Modelka idealnie wpisuje się w koncept brandu, który bazuje na dynamicznym, nieco