Jak kupić taniej? Nowy sposób na wyszukiwanie okazji

Nie trzeba cały czas śledzić oferty sklepów internetowych. Zawiadomienie o obniżce przyjdzie na skrzynkę mailową

Okazjoner.pl to polski startup, który powiadomi zainteresowane osoby, kiedy poszukiwany przez nie w sieci produkt zostanie przeceniony. Jak zapewniają jego twórcy, nie będzie trzeba odwiedzać wielu różnych sklepów internetowych w poszukiwaniu obniżek, bo użytkownik automatycznie dostanie potrzebne informacje mailem.

Serwis internetowy Okazjoner jest zintegrowany z wtyczkami do Chrome’a i Firefoxa. Po zalogowaniu się użytkownik musi najpierw wpisać link do konkretnego produktu, który chciałby kupić w danym sklepie oraz maksymalną kwotę, jaką jest gotowy za tę rzecz zapłacić. Gdy cena spadnie do tego poziomu, informacja natychmiast pojawi się w skrzynce mailowej.

Pomysłodawcą nowej usługi jest Łukasz Hirsch, który poszukiwał w sieci sprzętu potrzebnego do uprawiania windsurfingu. Wspólnie z Piotrem Niteckim, programistą i właścicielem sklepu Ogrodosfera.pl, a później też agencją interaktywną Kerris stworzył serwis Okazjoner.pl.

Jest on darmowy dla konsumentów. Na stronie zamieszczone zostały instrukcja korzystania z serwisu i samouczek. W tej chwili współpracuje z ponad setką sklepów z różnych branż, np. z odzieżą i akcesoriami, z butami, ze sprzętem rowerowym, z RTV i AGD, z wyposażeniem wnętrz, z księgarniami itd. W przyszłości planuje on także podpisanie umowy z kilkoma dużymi sklepami internetowymi tak, by umieścić na platformie przeznaczone im podsekcje.

- Informowanie o obniżkach cen to kluczowa funkcja, ale atrakcyjne mogą stać się również przedstawione na wykresach dane. Na ich podstawie będzie można określić, kiedy w skali roku ceny wybranych produktów są najkorzystniejsze. Większość sklepów zawyża ceny przed wyprzedażą, by chwilę później mocno je zredukować - przekonuje Łukasz Hirsch. 

Więcej o: