TRE Product - nowa polska marka, którą warto znać

Nowa polska marka. Stworzona z tęsknoty za ponadczasowym pięknem. Nie podąża uparcie za sezonową modą, docenia szlachetne materiały, prostotę i uniwersalność.

Historia marki TRE Product jest bardzo prosta, tak samo jak przedmioty dla niej zaprojektowane. Proste, ale unikatowe, przemyślane w najmniejszym szczególe. Wyobraźmy sobie wielościan foremny w przekroju. Lekki, otwarty moduł, tak delikatny, że prawie niewidoczny. Po połączeniu z kolejnym takim modułem i jeszcze następnym, odkryjemy, jak wielkie możliwości ma ta ażurowa bryła. To Text Block. Dyskretny, kreatywny architekt przestrzeni. Elegancki, nowoczesny i ponadczasowy. Najlepszy chyba reprezentant marki, choć takich przedmiotów balansujących na pograniczu designu i sztuki jest w portfolio TRE znacznie więcej. Solniczka w kształcie stożka, w której sól nie absorbuje wilgoci, karafki z laboratoryjnego szkła, marmurowa płyta z wgłębieniem do serwowania przekąsek...

Młodość i doświadczenie

Marka jest nowa, ale jej pomysłodawcy, Tomka Rygalika, przedstawiać nie trzeba. To nazwisko numer jeden w polskim designie. Jak mówi, TRE powstała jako sprzeciw wobec nadmiernej konsumpcji i nadprodukcji. Dlatego kluczowa myśl, która przyświeca projektantom tworzącym dla TRE to rozważne dobieranie i operowanie materiałami, wysoka jakość wykonania, trwałość i koncepcyjne myślenie o produkcie. Rygalik zachęca do odrzucenia tego, co zbędne i do otaczania się przedmiotami, które mają ponadczasową jakość, które zostaną docenione i przyjęte przez kolejne pokolenia.

Marka zadebiutowała już na większości światowych imprez, m.in. na targach Ambiente we Frankfurcie i Maison & Objet w Paryżu. W Polsce nieoficjalna premiera odbyła się na marcowych targach Dom Inteligentny ze Strefą Designu ewa & wnętrze w Warszawie. Wcześniej mogliśmy ją oglądać we wnętrzach mieszczącego się na terenie Fortu Mokotów Studia Jasna Sprawa. Tu też powstał pierwszy showroom marki. Pojedyncze egzemplarze sygnowane TRE Product możemy także obejrzeć i kupić w Galerii Pogassi Kudlicka na warszawskim Mokotowie oraz w salonie Euforma.

Stworzyłem markę dla ludzi, którzy kochają otaczać się wyjątkowymi przedmiotami i tęsknią za ponadczasowym pięknem. Wartości TRE są uniwersalne kulturowo, dlatego do współtworzenia marki zaprosiłem projektantów z całego świata

– mówi Tomek Rygalik.

ZOBACZ ZDJĘCIA >>

Więcej o: