TRE Product - nowa polska marka, którą warto znać
Historia marki TRE Product jest bardzo prosta, tak samo jak przedmioty dla niej zaprojektowane. Proste, ale unikatowe, przemyślane w najmniejszym szczególe. Wyobraźmy sobie wielościan foremny w przekroju. Lekki, otwarty moduł, tak delikatny, że prawie niewidoczny. Po połączeniu z kolejnym takim modułem i jeszcze następnym, odkryjemy, jak wielkie możliwości ma ta ażurowa bryła. To Text Block. Dyskretny, kreatywny architekt przestrzeni. Elegancki, nowoczesny i ponadczasowy. Najlepszy chyba reprezentant marki, choć takich przedmiotów balansujących na pograniczu designu i sztuki jest w portfolio TRE znacznie więcej. Solniczka w kształcie stożka, w której sól nie absorbuje wilgoci, karafki z laboratoryjnego szkła, marmurowa płyta z wgłębieniem do serwowania przekąsek...
Młodość i doświadczenie
Marka jest nowa, ale jej pomysłodawcy, Tomka Rygalika, przedstawiać nie trzeba. To nazwisko numer jeden w polskim designie. Jak mówi, TRE powstała jako sprzeciw wobec nadmiernej konsumpcji i nadprodukcji. Dlatego kluczowa myśl, która przyświeca projektantom tworzącym dla TRE to rozważne dobieranie i operowanie materiałami, wysoka jakość wykonania, trwałość i koncepcyjne myślenie o produkcie. Rygalik zachęca do odrzucenia tego, co zbędne i do otaczania się przedmiotami, które mają ponadczasową jakość, które zostaną docenione i przyjęte przez kolejne pokolenia.
Marka zadebiutowała już na większości światowych imprez, m.in. na targach Ambiente we Frankfurcie i Maison & Objet w Paryżu. W Polsce nieoficjalna premiera odbyła się na marcowych targach Dom Inteligentny ze Strefą Designu ewa & wnętrze w Warszawie. Wcześniej mogliśmy ją oglądać we wnętrzach mieszczącego się na terenie Fortu Mokotów Studia Jasna Sprawa. Tu też powstał pierwszy showroom marki. Pojedyncze egzemplarze sygnowane TRE Product możemy także obejrzeć i kupić w Galerii Pogassi Kudlicka na warszawskim Mokotowie oraz w salonie Euforma.
Stworzyłem markę dla ludzi, którzy kochają otaczać się wyjątkowymi przedmiotami i tęsknią za ponadczasowym pięknem. Wartości TRE są uniwersalne kulturowo, dlatego do współtworzenia marki zaprosiłem projektantów z całego świata
– mówi Tomek Rygalik.
-
Dorota Szelągowska już tam nie mieszka! Sprawdzamy, dokąd przeprowadziła się znana projektantka
-
Zastawa stołowa. Komplety, które zachwycają wzornictwemMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Elegancka zastawa. Piękna i oryginalna ceramika, szkło i porcelana na każdy stółMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Sprzęty do domowego SPA. Ulga i relaks bez wychodzenia z domuMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Te sprzęty ułatwią pracę w kuchni. Maszynka do hot dogów, jogurtownica i wiele innych pomocnikówMATERIAŁ PROMOCYJNY
- Metamorfoza Hotelu Sobieski. Czy nielubiane pastele znikną z elewacji?
- Muszki w kwiatach doniczkowych - jak się ich pozbyć? Napar z tego warzywa jest wyjątkowo skuteczny!
- Stylowe dodatki do domu. Porcelanowe lampy idealnie dopełnią wnętrze w klasycznym stylu!
- Najdroższe obrazy świata na wystawie w Warszawie, m.in. Van Gogh, da Vinci, Picasso
- Najgorętszy trend 2023. Styl japandi podbija wnętrza!